09923770020

salamatkadehorgano@gmail.com

مرد دموی با زن صفراوی

سجاد
29 دی 1401
3 دقیقه دقیقه زمان برای مطالعه
امتیاز بدهید

مرد گرم و تر و زن گرم و خشک در صورت تعادل مزاجی دارای ویژگی‌های فراوان مشترکی هستند. پرانرژی،خستگی ناپذیر، عاشق، کاری و فعال، باهوش و… بسیاری از وجه اشتراکات آنها از گرمی مزاج است و اختلاف در خشکی و تری آنها خیلی کم می‌تواند ایجاد مشکل کند.در صورتی که گرمی یک مرد دموی بیشتر از گرمی زن صفراوی باشد

می‌تواند تضمین کننده باشد حال آنکه با وجود این همه خوبی گاهی به علت گرمی ممکن است بینشان شکراب شده و عصبی گردند.و این عصبانیت در مورد زن صفراوی بیشتر است ولی زود فروکش می کند.

زن صفراوی منظم از دست مرد دموی بی نظم می نالد.گاهی انرژی یک زن صفراوی از مرد دموی بیشتر است و مرد دموی خوشخواب می‌شود بالاخص در فصل بهار چون دموی با حجامت سرحال می‌شود و خوابش تنظیم می‌گردد تا حدی و زن صفراوی هم گرمایش کمتر شده و عصبانیت او کم می‌شود.

به علت گرمی متناسب بین این دو مزاج می‌تواند یکی از بهترین زوجها باشند و معمولاً فرزندی که از دامن چنین زنی پا به دنیا بگذارد، فرزندی گرم مزاج و باهوش و دارای خصلت های بسیار عالی است. زنهای صفراوی کارهای روزمره و تکراری را انجام می دهند و بعضی اوقات نیاز به کمک دارند پس مردهای دموی گاهی هر چند کم باید به همسرانشان کمک کنند وگرنه غرزدن های او را باید تحمل کنند. زن صفراوی نمی‌تواند لحظه ای خیانت را از همسرش قبول کند پس مرد دموی هیچ گاه نباید دنبال این قضیه باشد چون عکس‌العمل زن صفراوی بسیار با صلابت یعنی طلاق است.زن صفراوی باید بداند برعکس خصلت صفراوی‌ها که ثبات رفتاری در عین گرمی دارند ،مرد دموی در زندگی دنبال تنوع است پس باید سر او را با کار،تفریح،سفر،صله ارحام،درس و … گرم کند و او را به قول معروف سورپرایز کنند و برنامه و نظم زندگی را باید صفراوی به دموی بدهد وگرنه دموی‌ها در این مورد کمی لنگ می زنند.تمایل جنسی مرد دموی کمی بیشتر از صفراوی‌هاست حال آنکه توان جنسی صفراوی بالاتر از دموی‌هاست ولی با توجه به این که در کل باید سعی کرد که مرد کمی گرم تر از همسرش باشد اگر اینگونه باشد تمایل و توان جنسی هم به تعادل بیشتری می رسد و مسائل جنسی که امروزه دلیل جدایی بسیاری گردیده در این دو مزاج بسیار به هم نزدیک بوده و جای نگرانی ندارد.

نتیجه گیری:

ازدواج بین یک مرد دموی و یک زن صفراوی از بهترین ازدواج ها محسوب می‌شود و می‌تواند موجب تحکیم بنیان خانواده باشد.

در خانواده فوق مرد دموی بر زندگی ریاست می کند و زن صفراوی هم بیکار ننشسته و در بسیاری از امور خانواده نقش اصلی را ایفا می کند. رعایت دو ویژگی از خود گذشتگی توسط یک زن صفراوی و صداقت از مرد دموی می‌تواند ضمانت وفاداری در زندگی را برای این دو به وجود بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

مرد دموی با زن دموی

ازدواج بین دو دموی را می توان از جهات زیادی بررسی کرد. اگر دو دموی در حالت ...
سجاد
29 دی 1401

مرد دموی با زن بلغمی

مرد دموی با زن بلغمی: ویژگی‌های مرد گرم و تر یا دموی را در مثال قبل گفتیم و ...
سجاد
29 دی 1401

مرد بلغمی با زن دموی

مرد سرد و تر و زن گرم و تر در رطوبت اشتراک دارند و هر دو تا ...
سجاد
29 دی 1401
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه